Slaný – Městský úřad zprovoznil infolinku pro osoby se sluchovým postižením, nedoslýchavé seniory a cizince, kteří preferují psanou formu komunikace. Služba je dostupná zdarma. Piktogram modrého ouška na webu města, jednoduchým způsobem propojuje potřebné se službou textového hovoru v době úředních hodin.
„S přetrvávající situací a nouzovým stavem jsme chtěli vyhovět i osobám s různými formami sluchového postižení, proto jsme rádi, že můžeme ve spolupráci s profesionální firmou nabídnout další přívětivou službu pro veřejnost“, uvedl tajemník úřadu Jaroslav Brabec.
Služba funguje tak, že volající zadá své telefonní číslo a vyčká na zpětné zavolání z centra online komunikace. Pracovník centra se spojí s pracovníkem úřadu a upozorní jej, že bude prostředníkem v komunikaci s neslyšící osobou. Hlas klienta je přenášen operátorovi infolinky a hlas pracovníka úřadu je simultánně přepisován profesionálním přepisovatelem. Přepisovaný text je v reálném čase zobrazován na webové stránce. Přepojování během hovoru nemá na přepis vliv, ten běží po celou délku hovoru.
Kladenský deník
Přidejte odpověď