Tesco mění životní příběhy lidí. Na charitu dá 2,7 milionu korun

Zdravotní klauniády pro děti v Praze – 120 951 hlasů. Zdravotní klauniády v Libereckém kraji – 66 382 hlasů a Proužky dětem v Moravskoslezském kraji – 60 997 hlasů. To je pořadí tří projektů s největším počtem hlasů v letošní dobročinné akci společnosti Tesco „Vy rozhodujete, my pomáháme“.

DĚTI V POPŘEDÍ ZÁJMU

Vhozením žetonu do schránek v jednotlivých prodejnách této sítě projevilo svůj názor více než 3,4 milionu spotřebitelů. Republika byla pro účely akce rozdělena na 90 regionů a v každém dostal vítěz podporu ve výši třicet tisíc korun. Celkem tedy Tesco rozdělilo 2,7 milionu korun.

Zákazníci nejvíce ocenili projekty zaměřené na děti, zdravotně postižené osoby a rodiny. Absolutním vítězem se stala dobročinná organizace Zdravotní klaun.

„Podpora komunit, ve kterých působíme, patří dlouhodobě mezi pilíře našeho podnikání. Máme velkou radost, že jsme spolu se zákazníky přispěli k rozvoji činností neziskových a příspěvkových organizací,“ uvedl pro tisk Martin Kuruc, výkonný ředitel společnosti Tesco pro ČR a SR.

ZÁKAZNÍCI V AKCI

Autoři nápadů přihlásili do soutěže ušlechtilých myšlenek 498 nápadů, z nichž odborná komise vybrala 270. Ty se pak v regionech ucházely o přímou podporu zákazníků. Od 3. do 31. října získali zákazníci za každý nákup hlasovací žeton, kterým mohli podpořit vybraný projekt v okolí. Největší počet odevzdaných žetonů – 245 000 – organizátoři napočítali v hypermarketu Tesco v pražském obchodním centru Nový Smíchov.

Výsledky hlasování najdou zájemci na webové adrese www.pomahame.itesco.cz.

Olomoucký deník
http://www.olomoucky.denik.cz/

(3, 1)

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.