Mobilní aplikace ZDRAVÍ V MOBILU usnadňuje život již téměř 19 tisícům uživatelů

rileyroxx / Flickr.com

Mobilní aplikaci s názvem ZDRAVÍ V MOBILU, se kterou přišla Česká průmyslová zdravotní pojišťovna letos v lednu, si již stáhlo na 19 tisíc lidí. Každý sedmý je přitom aktivní uživatel, který sleduje osobní údaje o svém zdraví.

Nová aplikace ZDRAVÍ V MOBILU pomáhá příznivcům chytrých telefonů s operačním systémem Android a iOS s hledáním nejbližšího smluvního lékaře ČPZP, najde nejbližší lékárnu, poskytne informaci o lékařských pohotovostech.

„Chcete-li, aplikace za vás bude automaticky hlídat, kdy se blíží vaše další očkování. Přes chytrý telefon také můžete sjednat i cestovní pojištění pro cestu do zahraničí,“ přibližuje další výhody aplikace vedoucí odboru produktů a služeb Libor Bedrlík.

Průvodce těhotenstvím

Aplikace ZDRAVÍ V MOBILU je neocenitelným pomocníkem i pro nastávající maminky. Provede je těhotenstvím týden po týdnu, upozorní na těhotenská vyšetření, nabídne výběr jména pro jejich dítě a hlídá blížící se termín porodu, takže včas pomůže s nákupním seznamem pro miminko i s přípravou tašky do porodnice. Navíc seznámí maminky i s tím, na co nemají zapomenout po porodu. Zajímavých funkcí pro těhotné má ZDRAVÍ V MOBILU připraveno samozřejmě mnohem víc. Kromě těhotenské kalkulačky třeba maminkám prozradí, kdy je jejich miminko velké třeba jako zralá malina.

Funkce pro pojištěnce ČPZP

Všechny uvedené funkce aplikace může využívat každý uživatel, bez ohledu na to, u které zdravotní pojišťovny je zaregistrován. Pro klienty České průmyslové zdravotní pojišťovny jsou ale připraveny další funkce. Pojištěnci ČPZP, kteří mají aktivovanou elektronickou přepážku (lze učinit on-line či na pobočce ČPZP) budou mít přístup i do zabezpečené úrovně aplikace, kde najdou již své osobní údaje.

„V osobním účtu si pojištěnec prověří, kolik korun zaplatila ČPZP za konkrétní lékařské výkony, zjistí si potřebné informace o svých lékařích, dostane se do seznamu užívaných léků. Brzy již bude aplikace hlídat i případné lékové interakce. Pokud bude klient chtít mít k dispozici lékařské zprávy své nebo svých dětí, ani to není s aplikací problém. Není nic jednoduššího, než si je nafotit, uložit a v případě potřeby odeslat třeba praktickému lékaři na email. Také když ve svém osobním účtu klient zjistí nesrovnalosti, bude moci přes mobil nahlásit nesprávně vykázanou péči,“ vysvětluje Libor Bedrlík a dodává, že zabezpečená úroveň obsahuje i standardní kartičku pojištěnce nebo informace o zálohách či nedoplatcích OSVČ.

„Sledujeme reakce uživatelů, a neustále pracujeme na drobných vylepšeních. Do budoucna počítáme s rozšířením funkcí, chceme navázat na prenatální věk informacemi, které poradí maminkám dětí od 0 do tří let. Dále chceme zasílat preventivní upozornění,“ nastiňuje záměry vedoucí odboru produktů a služeb Libor Bedrlík.

Tisková zpráva ČPZP

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.