Pojišťovna mi nabízí elektrický vozík, který mi nevyhovuje. Co mám dělat?

ilustrační foto: click MorgueFile

Dotaz:
Mám problém se zdravotní pojišťovnou. Po žádosti o nový elektrický vozík mi nabídli repasovaný. S tím ale nesouhlasím. Zároveň mi nevyhovuje kvůli nájezdu. Měl jsem vyzkoušený jiný, který mi vyhovoval, ale ten mi zamítli. Co mám dělat?

Odpověď:

Ve Vašem případě lze doporučit, abyste se proti rozhodnutí zdravotní pojišťovny odvolal. Je ale dobré, aby součástí odvolání bylo vysvětlení Vašeho lékaře, či odborného pracovníka, se kterým jste si vyhovující vozík zkoušel, proč je pro Vás vyhovující vozík vhodný. A zároveň je důležité, aby byly uvedeny pádné důvody, proč Vám přiznaný vozík nevyhovuje.

Daná problematika není vůbec jednoduchá, je vždy potřeba dobrá komunikace s revizním lékařem zdravotní pojišťovny.

Na konec se samozřejmě také můžete rozhodnout, že změníte svou zdravotní pojišťovnu.

Jiří Marek
invArena

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.