Energetická společnost E. ON jako první v tuzemsku rozšiřuje své služby směrem k neslyšícím a nedoslýchavým zákazníkům. Ve svých Poradenských centrech v Českých Budějovicích a v Brně pro ně spouští unikátní aplikaci.
Havlíčkobrodsko – Služba Tiché spojení umožňuje zdarma komunikovat ve znakovém jazyce nebo pomocí okamžitého přepisu mluvené řeči do textu. Díky službě E. ON výrazně zjednoduší komunikaci neslyšícím a nedoslýchavým zákazníkům. Ti si mohou pomocí webové aplikace dostupné na www.eon.cz/tiche-spojeni sjednat osobní schůzku v Poradenských centrech společnosti. Neslyšící nebo nedoslýchavý si přitom může vybrat online tlumočení do znakového jazyka, nebo komunikaci pomocí okamžitého přepisu mluvené řeči do textu. Služba Tiché Spojení je pro neslyšící a nedoslýchavé zákazníky k dispozici zcela zdarma a E. ON na ní spolupracuje se společností KODEO. CZ.
Neslyšící nebo nedoslýchavý zákazník si na webu zvolí místo a čas schůzky, ale také způsob komunikace.
Iva Procházková
Havlíčkobrodský deník
http://havlickobrodsky.denik.cz/
Přidejte odpověď