Kamil Sobek pracuje v O2 skoro 12 let. Nejdříve se stal operátorem zákaznické linky v ostravském call centru a poté doslova raketovým tempem vyšplhal až na pozici manažera.
ilustrační foto: kamaru / Flickr.com
Před dvěma lety se mu stala vážná nehoda, po které skončil na invalidním vozíku. Právě jeho práce v call centru a jeho tehdejší šéf mu dali náboj neužírat se svým osudem a zapojit se zpátky do života, který žil před nehodou.
K práci v call centru Kamila přivedl jeho kamarád.
Absolvoval výběrové řízení, které probíhá dosud velmi podobně – modelová situace, představení, následně prodejní rozhovor a ve finále osobní pohovor. Poté, co výběrové řízení vyhrál, zůstal své práci věrný doposud. „Pamatuji si, že mě to hrozně bavilo, a proto jsem měl tak raketový start. Během půl roku jsem postoupil a práce mě bavila dál. Nějakou dobu jsem byl supervizor a následně jsem se zúčastnil výběrového řízení na pozici manažera, které jsem vyhrál,“ vypráví Kamil. Ten je příkladem toho, že když je člověk do práce na call centru zapálený, je možné se rychle uchytit a postoupit na vyšší pozice.
Poslední říjnový víkend v roce 2013 měl Kamil nehodu na motorce a ochrnul na spodní část těla. Zůstal upoután na invalidní vozík. Není divu, že to pro Kamila byla těžká doba. Oporou v ní mu byl jeho tehdejší šéf v ostravském call centru, který zařídil vše potřebné k jeho návratu do práce.
Nechtěl sedět doma
„S šéfem jsem začal komunikovat hned po té nešťastné nehodě. I když jsme ještě nevěděli, jak to se mnou dopadne, můj tehdejší šéf začal řešit přestavbu ostravského call centra na bezbariérové,“ vzpomíná Kamil. Nebyla to určitě jednoduchá přestavba, muselo se v call centru změnit hodně věcí. Díky všemu tomu úsilí se ale Kamil mohl vrátit do práce co nejdříve. „Návrat do práce pro mě byl novým impulzem a silným momentem, který mi pomohl vrátit se do života, který jsem žil před nehodou. Ani náhodou jsem nechtěl sedět doma nebo se užírat v rehabilitačním centru,“ říká Kamil.
Práce ho i po těch letech stále baví, a proto by ji doporučil všem, kteří o práci v call centru uvažují, nebo práci teprve hledají. „V této práci lidé nemůžou nic ztratit, jen získat,“ uvádí Kamil a dodává: „Doporučil bych jí i dalším lidem s tělesným postižením. Je hrozně důležité najít tu odvahu a myslím si, že u nás je ideální prostředí pro lidi, kteří mají takové problémy, nebo zažili něco špatného.“
Moravskoslezský deník
http://www.moravskoslezsky.denik.cz/
Přidejte odpověď