V úterý se během celého dne zaplnilo Masarykovo náměstí a jezuitská kolej spoustou lidí. V centru Uh. Hradiště se totiž uskutečnil druhý ročník Festivalu Prolínání, festivalu, kde se prolínají dva světy: svět hendikepovaných a svět zdravých.
V dnešním světě je ale otázkou, kdo je kdo. Nejlepší odpověď dá i letos hudební skupina The Tap Tap, která od 17.00 představila na pódiu Masarykova náměstí několik novinek.
Svým fanouškům je přiblížil kapelník ý jp The Tap Tap, Šimon Ornest.
„Novinkou je, že většinu našeho piánového repertoáru hraje nevidomý pianista Petr Hudec, o kterém říkáme, že to je náš Ray Charles. Nováčkem je také Honza Polák na basové kytaře. Přivezeme také zbrusu novou písničku Skafandr od Tomáše a Matěje Belkových, která se moc povedla a my ji tipujeme na rádiový hit. No a samozřejmě se za ten rok prudce zvýšila úroveň celé kapely.“
– Čerstvě máte za sebou reprezentaci naší země na milánském EXPO. Jaké dojmy jste si z Itálie přivezli?
Přestože za sebou máme zahraničních výjezdů docela dost, tak tohle bylo asi jedno z největších dobrodružství v komunikaci s pořadateli i v tom, co probíhalo na místě. Na druhou stranu z takhle velkých dobrodružství si odnášíte nejsilnější zážitky. Uváděla nás například Alena y p Šeredová, známá modelka, byla tam y i paní ministryně Šlechtová, takže to za ta dobrodružství při různých protiteroristických kontrolách určitě stálo. Jsme pyšní, že jsme mohli právě my reprezentovat naši republiku.
– The Tap Tap je součástí celého projektu Thap. Jedním z cílů je i dostavba Jedličkova projektu. Jak se tento váš cíl za rok posunul?
Myslím si, že dost. Jsme ve fázi uzavření výběrového řízení na architekta. Všechny aktivity, které nám kapela The Tap Tap pomáhá propagovat, mají hlubší význam. Jde nám o vzdělávání lidí s hendikepem, jak už říkal zakladatel Jedličkova ústavu Rudolf Jedlička: Smyslem ústavu je měnit pasivní přijímatele sociálních dávek na daňové poplatníky. K tomu míří veškerá naše aktivita a i proto chceme vybudovat vzdělávací centrum.
Přidejte odpověď