V období od 1. dubna až do 31. května 2015 zopakuje Česká spořitelna úspěšnou marketingovou kampaň z podzimu minulého roku: za každou platbu kartou České spořitelny, kterou klienti v tomto termínu uskuteční, přispěje banka zrakově postiženým seniorům z Domova Palata.
Toto zařízení podporuje už celých 122 let a právní předchůdci České spořitelny stáli také u jeho vzniku. Minulý rok věnovala Česká spořitelna Domovu Palata na pořízení speciálních čtecích pomůcek a dalšího vybavení částku 1 079 000 Kč. Letos půjdou prostředky zejména na nákup speciálních pečovatelských polohovacích lůžek. Tvářemi kampaně se staly dvě milé a vitální obyvatelky Domova Palata, jednadevadesátiletá Jiřina V. a o tři roky starší Alena L.
„Spořitelna letos slaví 190. let své existence a Domov Palata je naším nejstarším společensky odpovědným projektem. Proto jsme opět neváhali spojit vysokou aktivitu našich klientů při placení kartou s pomocí lidem se zrakovým postižením. Věřím, že se klienti zapojí i letos a pomohou tímto dostupným, pohodlným a bezpečným způsobem placení Palatě získat potřebné vybavení.“ říká Lukáš Hemek, ředitel podpory retailu a kartového centra České spořitelny.
Domov Palata je jedno z nejstarších zařízení svého druhu u nás a poskytuje péči lidem se zrakovým postižením z celé České republiky. Vznikl z iniciativy právních předchůdců České spořitelny na konci 19. století a banka ho prostřednictvím Nadace České spořitelny podporuje dodnes.
Parlamentní listy
Přidejte odpověď